
I travle perioder som ferier og høytider kan det være nødvendig å justere bedriftens åpningstider for å møte kundenes forventninger eller tilpasse driften. Med Unifon Bedriftsnett har vi gjort det enkelt og effektivt for deg å oppdatere åpningstider og lydmeldinger – alt på egen hånd. Her viser vi deg hvordan du kan gjøre dette i noen få enkle trinn.
Med Unifon Bedriftsnett får du fleksibiliteten til å tilpasse åpningstidene når som helst, uten behov for teknisk bistand.
Profesjonell kundeservice
Korrekte åpningstider gir en profesjonell og pålitelig opplevelse for kundene dine. Ved å oppdatere disse i Unifon Bedriftsnett, sørger du for at kunder får riktig informasjon og blir veiledet på en effektiv måte, enten de kontakter bedriften din på dagtid, i helger, eller under høytider. Her noen gode tips for å tilpasse åpningstider:
- Planlegg for høytider og spesielle anledninger: Legg inn midlertidige åpningstider i god tid før høytider eller ferier. Dette sikrer en sømløs opplevelse for kundene.
- Bruk tilpassede lydmeldinger: Informer kundene om eventuelle avvik fra normale åpningstider med profesjonelle og tydelige meldinger. Dette kan inkludere informasjon om når dere er tilbake til ordinære tider.
Slik endrer du åpningstider i Unifon Bedriftsnett
- Logg inn på Unifon Bedriftsnett:
Gå til Unifon Bedriftsnett og logg inn med din administratorbruker. - Velg "Admin":
Klikk på "Admin"-fanen for å få tilgang til administrative innstillinger. - Gå til "Åpningstider":
Finn en oversikt over eksisterende åpningstider for bedriftens hovednummer. - Endre åpningstider:
Velg de åpningstidene du ønsker å justere. Du kan endre både faste tider og opprette unntak for spesifikke perioder, som høytider. - Legg til unntak:
Klikk på “plusstegnet” nederst for å legge til et nytt unntak. Velg dato, sett tidspunkt (f.eks. kl. 00:00 til 23:59) og status (f.eks. “Stengt”). Aktiver unntaksperiode dersom unntaket skal vare lenger enn en dag. - Oppdater lydmeldinger (valgfritt):
Naviger til "Lydfiler" for å opprette eller redigere lydmeldinger. Klikk på "Opprett ny" for å spille inn en melding som informerer kundene om de midlertidige åpningstidene. - Sjekk endringene:
Når du har gjort endringene, anbefales det å teste hovednummeret for å sikre at alt fungerer som det skal.
Har du spørsmål?
Vi er her for å hjelpe! Hvis du har spørsmål eller trenger assistanse med Unifon Bedriftsnett, kan du kontakte vårt kompetente kundeserviceteam på telefon 05015. Vi sørger for at du får den hjelpen du trenger – raskt og effektivt.