
Velkommen til Unifon! Vi er glade for at du har valgt oss som din mobiloperatør. For å gjøre overgangen så enkel og trygg som mulig, har vi samlet all viktig informasjon du trenger som ny kunde hos oss. Her får du svar på de vanligste spørsmålene og gode tips som gjør starten smidig.
1. Hvordan komme i gang med Unifon?
Det første du må gjøre som ny kunde, er å aktivere SIM-kortet ditt. Du får tildelt et porteringstidspunkt når SIM-kortet ditt aktiveres, da er det bare å sette det fysiske SIM-kortet inn i mobilen eller aktivere eSIM i Min Unifon mobilappen.
2. Dekning og nettverk
Unifon benytter Norges ledende mobilnett, Telenor, noe som sikrer deg god dekning i hele landet – enten du bor i byen eller på landet.
3. Kundeservice som hjelper deg
Har du spørsmål eller trenger hjelp, står vårt kundeserviceteam klart til å hjelpe deg. Vi tilbyr støtte via telefon, e-post og chat, slik at du alltid kan få svar raskt og enkelt.
4. Hvordan holde oversikt over forbruket ditt?
I Min Unifon mobilappen kan du enkelt følge med på ditt forbruk og kjøpe tilleggstjenester. Appen vår gir deg full kontroll rett i lomma.
5. Bytte nummer eller ta med deg ditt gamle nummer
Vil du beholde ditt gamle mobilnummer? Det fikser vi enkelt! Når du bestiller, kan du velge å ta med ditt eksisterende nummer til Unifon. Prosessen er enkel, og vi hjelper deg hele veien.
Vi gleder oss til å ha deg som kunde!
Unifon er mer enn bare en mobiloperatør – vi er en partner som ønsker å gi deg den beste mulige mobilopplevelsen.