
Å forstå kundenes behov og opplevelser er essensielt for å forbedre service og styrke relasjoner. Med løsningen Kundeundersøkelse får bedriften verdifulle tilbakemeldinger direkte i Unifon Bedriftsnett. Kundeundersøkelse er integrert med rapportmodulen for enkel analyse og eksport av resultater og lar deg enkelt opprette og administrere undersøkelser for å samle innsikt direkte fra dine kunder. Løsningen kan brandes med bedriftens logo og identitet, er mobiltilpasset og har funksjoner for både karantenetid og ekskluderingslister slik at bedriften alltid fremstår profesjonell overfor kundene. Dette verktøyet er perfekt for både NPS-målinger og egendefinerte undersøkelser.
Med en integrert løsning som Unifon Kundeundersøkelse kan du administrere alt fra opprettelse til analyse på én plattform.

Hvorfor bruke Unifon Kundeundersøkelse
- Forbedre kundeopplevelsen: Ved å samle tilbakemeldinger kan du identifisere områder som kan forbedres og sikre at kundene dine får en best mulig opplevelse.
- Øk kundelojaliteten: Ved å vise at du bryr deg om kundenes meninger, og ved å følge opp tilbakemeldingene med konkrete tiltak, bygger du sterkere relasjoner og øker lojaliteten.
- Få verdifull innsikt: Bruk dataene til å måle kundetilfredshet over tid og benchmarke virksomhetens ytelse gjennom NPS-målinger.
Kom i gang med Kundeundersøkelse
Unifon Kundeundersøkelse er inkludert som en del av Unifon Bedriftsnett, og det er enkelt å ta det i bruk. Ta kontakt med oss i dag for mer informasjon, eller logg inn på Bedriftsnett for å utforske mulighetene.