Ahlsell Partner samarbeider med Unifon
Om Unifon
Norges største
mobilutfordrer
i bedriftsmarkedet
Siden oppstarten i 2019 har vi spesialisert oss på skreddersydde telefoniløsninger som er nøye tilpasset behovene til bedrifter i alle størrelser. I dag er vi stolte av å være den største utfordreren i bedriftsmarkedet.
Abonnement i bedriftsmarkedet
160K
Bedriftskunder
20K
Telenordekning
100%
Om Unifon
I Unifon kombinerer vi innovativ teknologi med erfaring og kompetanse, slik at din bedrift får trygge og robuste telefoniløsninger. Vi forstår at hver bedrift er unik, og jobber hardt for å sikre at våre løsninger tilpasses din bedrifts behov.
Vi lover deg kvalitet, markedsledende tjenester og enestående kundeservice – alltid.

Beredskapsløsninger
Beredskapsfunksjoner i Unifon Bedriftsnett gir rask respons i krisesituasjoner og er inkludert i Unifon Bedriftsnett-lisensen, uten ekstra kostnad. Med automatiserte løsninger som oppringt beredskapsmelding og SMS-varsler, kan du nå ut til alle nødvendige personer i løpet av sekunder. Funksjonene er integrert direkte i Unifon Bedriftsnett og krever minimalt med opplæring. Løsninger lar bedriften håndtere varsling uten behov for eksterne systemer og fungerer sømløst med andre løsninger i Unifon Bedriftsnett, som Besøksregistrering, for å gi et helhetlig system for krisehåndtering. Hovedfunksjoner i løsningen:
- Oppringt beredskapsgruppe: Første person som ringer inn, kan starte en konferansesamtale mellom alle definerte medlemmer i beredskapsgruppen.Alle medlemmer ringes opp parallelt for rask mobilisering. Funksjonen kan beskyttes med en PIN-kode for økt sikkerhet.
- Oppringt beredskapsmelding: Start en automatisk oppringing til alle definerte telefonnumre i beredskapsgruppen. En forhåndsdefinert lydmelding spilles av til mottakerne. PIN-kodebeskyttelse sikrer at kun autoriserte personer kan aktivere funksjonen.
- SMS til beredskapsgruppe: Send én SMS til gruppen, og meldingen distribueres automatisk til alle medlemmene. Velg mellom å sende til hele gruppen eller kun til de som er innlogget i systemet.
- SMS til besøkende: Varsle alle besøkende i bedriften ved hjelp av en egendefinert SMS. Tjenesten er integrert med Unifon Besøksregistrering, som sikrer at alle registrerte besøkende mottar meldingen.
- Enkel omruting av hovednummer: Med kun to klikk kan bedriftens hovednummer rutes til alternative løsninger satt opp som en del av beredskapsplanen. Dette sikrer at bedriften fortsatt kan motta samtaler selv under krisesituasjoner.
Kundeservice
Høy kundetilfredshet og en god kundeopplevelse er viktig for oss. Når du kontakter kundeservice, er det derfor ingen kø eller talemaskiner. Vi gir din bedrift en fast kontaktperson for alle henvendelser, og sikrer rask og god tilgjengelighet, enten det er på telefon, e-post eller chat. Vi lover deg enestående kundeservice – alltid.
- Kåret til kundefavoritt på bytt.no
- Aldri kø når du ringer oss - 30 sekunder svartid
- Direktenummer og e-post til fast kontaktperson
- Personlig kundeservice og høy kundetilfredshet