Bli Kunde
unifon logo

Dyreparken

God dekning hele året

Skrevet av Unifon den 27. Juni 2024

Sommeren nærmer seg raskt, og mange av oss planlegger allerede en tur til Dyreparken. Fellesferien er høydepunktet for Dyreparken, hvor de opplever sitt største besøkstall.

Men bak kulissene til denne populære attraksjonen står en imponerende stab. Med 200 helårsansatte og 1200 sesongarbeidere, sørger Dyreparken for å levere uforglemmelige opplevelser for alle besøkende. En avgjørende del av dette er å ha en pålitelig teleoperatør, det er her Unifon kommer inn i bildet. Vidar Skåra, IT-sjef i Dyreparken, understreker viktigheten av å ha en leverandør som er operativ også i høytider, ferier og gjennom hele sommeren. Skåra fremhever Unifon som en avgjørende samarbeidspartner, særlig på grunn av tilgjengelighet og effektive kundeservice.

Dekning og løsninger som møter behovene

God dekning er kritisk for Dyreparken, som har ansatte spredt over et stort område. Med Telenordekning dekker Unifon alle de ansattes behov, uten behov for spesialløsninger. Overgangen fra den gamle operatøren til Unifon gikk smertefritt, takket være en nøye planlagt prosess i samarbeid med Dyreparken. Unifon hjalp til med oppsett av sentralbord og andre nødvendige systemer, noe som Skåra beskriver som en stor trygghet.

«Unifon har alltid vært en pålitelig partner for Dyreparken, med rask responstid og tett oppfølging fra kontaktpersoner. Dette har sikret at Dyreparken alltid er oppdatert på de nyeste lanseringene og forbedringene av tjenester, noe som gir en følelse av trygghet og ivaretakelse.» Vidar Skåra, IT-sjef i Dyreparken

Tidsbesparende og effektive løsninger

En av de mest tidsbesparende løsningene for Dyreparken er Besøksregistrering i Bedriftsnett. Med ubemannet administrasjon kan besøkende registrere seg selv, og en melding blir automatisk sendt til den ansatte de har avtale med. En annen tjeneste som har vært til stor hjelp, er Unifon Vipps Splittbetaling, som lar ansatte håndtere betalinger selv. Dette har effektivisert arbeidet betydelig for lønnsavdelingen.

Dyreparken har også benyttet seg av integrasjoner med Google, en løsning Unifon utviklet på grunn av Dyreparkens spesifikke behov. Denne fleksibiliteten har blitt verdsatt av flere kunder i etterkant.

 

Skåra setter pris på at Unifon lytter til Dyreparkens behov og tilpasser seg raskt, og roser selskapets interne kapasitet. Når nye tjenester og funksjoner er ønskelig, settes det på dedikerte ressurser hos Unifon til å utvikle tjenesten internt. Han berømmer også kundeservice som alltid er tilgjengelig om det skulle være noe.

«For oss har det vært en veldig bra avgjørelse å gå for Unifon. Jeg opplever selskapet som serviceinnstilte, profesjonelle og lyttende til våre behov. I tillegg leverte Unifon den beste totalpakken i forhold til pris, tjenester, selvbetjeningsløsninger, kundeservice og dekning, forteller en fornøyd Skåra.

 

Vi i Unifon ser frem til å fortsette samarbeidet med Dyreparken, og bidra til å levere de beste opplevelsene til både besøkende og ansatte.